Zelfstandig trainen met PT Coaching

Zelfstandig trainen met PT Coaching

Slanker, Strakker, Sterker, Fitter, meer Zelfvertrouwen en... wat meer spiermassa die zichtbaar wordt.

Zelfstandig Trainen met PT Coaching Studio PTmonique
Zelfstandig Trainen met PT Coaching Studio PTmonique

We zijn blij verrast met de interesse in krachttraining!

We zien steeds meer dames en heren in het krachthonk (met losse dumbells) aan het werk!

Voor een ieder die aan krachttraining gaat doen is het belangrijk om te weten wat je doet, waarom je het doet en een correcte uitvoer is essentieel belang om veilig te kunnen trainen en resultaat te boeken.

Ga niet onwetend zelfstandig aan de slag met dumbbells of toestellen die je niet kent. Ook zien we we regelmatig dat men oefeningen van een ander na wil doen... niet doen!

Iedereen heeft een ander en specifiek doel en dat hoeft niet gelijk te staan met jouw doel of wens.

Laat je goed informeren naar jouw mogelijkheden waar gekeken wordt naar wens/doel, mogelijkheden en beperkingen.

Het zelfstandig trainen + coaching pakket sluit goed aan nadat u eerst Personal Training 1-op-1 heeft gevolgd of indien u al over de nodige trainingservaring beschikt.


Zelfstandig Trainen + Coaching van een Personal Trainer

Waaruit bestaat het pakket?

  1. In 12 Personal Training sessies, gedurende ca. 6 maanden, werkt u samen met uw Personal Trainer naar gewenst resultaat.

  2. U leert op correcte wijze, blessurevrij trainen waardoor maximaal resultaat kan worden behaald

  3. U krijgt een training schema op maat wat aansluit bij uw wens en doel

  4. U doorloopt zelfstandig de verschillende fases; Foundation fase, Opbouw fase, Burn fase en Boost fase

  5. We besteden tijd aan voeding, wat van essentieel belang is om resultaat te boeken

  6. We bieden, naar wens, verschillende voeding supplementen aan voor maximaal resultaat (valt buiten pakket)

  7. Wij zorgen er voor dat u tools krijgt, zodat u de overige dagen zelfstandig kan trainen

  8. Wij leren u zelfdiscipline in te bouwen in training, voeding en herstel

  9. Uw resultaat is afhankelijk van uw eigen inzet en prestaties

Samen trainen met vriend(in), collega of familielid kan ook. Belangrijk is wel dat jullie doel en niveau redelijk gelijk zijn.

Voor deze optie dient u wel over enige trainingservaring en de nodige discipline te beschikken, zodat u in staat bent om zelfstandig te kunnen trainen op bijvoorbeeld uw eigen sportschool of bij u thuis.